وبلاگ رسمی پارادوکس ترجیحی

ربیع الثانی نه چندان مغرور اومانیستی کمی اگزیستانسیالیستی بیشتر مبتذل

مانیتور سوخت . . . >_<

دوستان گلم ، مانیتورم سوخت ، الان با گوشی داداشم اومدم.
خیلی سخته با گوشی ،،،
خلاصه قطع  دنبال نکنید . . . ^_^

  • ۸۴۳
مرا در غم خود شریک بدانید . مال من از وسط شکسته نصفش نیس به تلوزیون وصل کردم کار میکنم . خخخخخخخخخخخ
اوووهووو ، داداش تلویزیون رو چطوری وصل کردی؟ °_°
انشالله یه خوبشو میخری
ممنون
با گوشی راحت تره که
من همیشه با گوشیم
نه بابا ، با گوشی خیلی خیلی سخته ، من که از اول به کامپیوتر عادت کردم ، الان با گوشی برام خیلی سخته
شنبه ۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۶:۵۰ دنیای کامپیوتر ...
تسلیت میگم
مرسی ، خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
چشم
ممنون
خخخخخخخ
تو این وضع گرونی 😬😬😬
دلمو کباب نکن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فردا و دیروز با هم دست به یکی کردند
دیروز با خاطراتش مرا فریب داد
و فردا با وعده هایش مرا خواب کرد
وقتی چشم گشودم امروز هم گذشته بود
نویسندگان
اینستاگرام طراح سایت : TurkSiam Powered by Bayan