وبلاگ رسمی پارادوکس ترجیحی

ربیع الثانی نه چندان مغرور اومانیستی کمی اگزیستانسیالیستی بیشتر مبتذل

امکان حضور بانوان در تمام رشته‌های چهارمین لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای فراهم شد

طبق اعلام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بانوان هم قادر به حضور در چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران خواهند بود.

امکان حضور بانوان در تمام رشته‌های چهارمین لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای فراهم شد

ثبت نام برای چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران آغاز شده است و طبق اعلام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برای اولین بار بانوان هم فرصت حضور در این رقابت‌ها را خواهند داشت. سال گذشته بانوان تنها امکان شرکت در مسابقات بازی‌های موبایل را داشتند که امسال، این رویه تغییر کرده و بانوان هم دقیقا مثل آقایان، قادر به شرکت در تمامی مسابقات خواهند بود.

بانوان طی سال‌های گذشته علاقه بیش‌تری به بازی‌های رایانه‌ای نشان داده‌اند و طبق گزارش نمای‌باز در سال ۱۳۹۶، نزدیک به ۲۸ میلیون گیمر در ایران وجود دارند که از این تعداد ۶۵ درصد مرد و ۳۵ درصد زن هستند و ۱۵ درصد از خریداران بازی‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

همچنین در ابعاد جهانی، بانوان طی سال‌های گذشته نقش پررنگی در صنعت بازی‌های ویدیویی ایفا کرده‌اند و حتی تعداد بازیسازان زن نیز رشد زیادی داشته است. به‌علاوه طبق آمار ارائه‌شده، سال گذشته نزدیک به هفت هزار نفر در لیگ بازی‌های رایانه‌ای شرکت کردند که ۱۰ درصد آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند و از آنجایی که امسال، بانوان امکان شرکت در همه رشته‌های این مسابقات را دارند، این درصد افزایش هم خواهد داشت.

در چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران بانوان می‌توانند در هر پنج رشته FIFA 2018، PES 2018، Quiz of Kings، Clash Royale و پسرخوانده شرکت کنند.

ثبت‌نام در چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از مدتی پیش شروع شد و تا ۲۵ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس https://evand.com/events/igl2018 مراجعه کنید. برای چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران تعداد متعددی جوایز نقدی و غیرنقدی جمعا به ارزش ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

شنبه ۲۰ مرداد ۹۷ , ۱۹:۴۸ دنیای کامپیوتر ...
☻.
.
.
.
من پسر خوانده رو بازی میکنم. بازیش جالبه.
من هیچ کدومشون رو ، یعنی گوشیم خراب شده ^-^
شنبه ۲۰ مرداد ۹۷ , ۱۹:۳۹ دنیای کامپیوتر ...
خدا کنه مثل رانندگی کردنشون نباشه.
.
.
.
شوخی کردم☻
خخخ ، ایولا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فردا و دیروز با هم دست به یکی کردند
دیروز با خاطراتش مرا فریب داد
و فردا با وعده هایش مرا خواب کرد
وقتی چشم گشودم امروز هم گذشته بود
نویسندگان
اینستاگرام طراح سایت : TurkSiam Powered by Bayan