وبلاگ رسمی پارادوکس ترجیحی

ربیع الثانی نه چندان مغرور اومانیستی کمی اگزیستانسیالیستی بیشتر مبتذل

هد | پست الکترنیک ایرانی

کسی تو سایت هد | پست الکترونیک ایرانی که توسط بلاگ بیان ساخته شده عضو هست.

اگه کسی تو هد ثبت نام هست ، منم دعوت کنه یا کد دعوت بده . . . ^-^

ممنون ، دستتون طلا

  • ۳۸۸
از چاپار استفاده کن
ممنون
برای خودشون هست به ما نمیدن ، خستتم از جیمیل
اره فکر کنم . . . ولی من میخوام ببینم به وبلاگ ها چطوری جیمیل اختصاصی میدن.
اگر پست الکترونیک ایرانی می خوای فقط النون elenoon.ir فقط لازمه شماره گوشی داشته باشی بقیش حله.منم اول هد می خواستم ولی خودت بهتر می دونی...
اهان ، گرفتم . . . ^-^ اما باید اونم تجربه کرد . . . اینو که خودت بهتر از من میدونی . . . ؟؟؟ @_@
چی هست؟؟
منم میخام! :دی
سایت هد: https://hod.ir
عضویت در سایت هد: https://hod.ir/register
هد ، بسته نرم افزار کاملی برای ارائه خدمات پیشرفته پست الکترونیک است. که توسط بیان ساخته شده است. اما کد دعوت ندارم >_<
من که نیستم..
فکر میکنم این سایتو برای خودشون باز کردن . . . ^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فردا و دیروز با هم دست به یکی کردند
دیروز با خاطراتش مرا فریب داد
و فردا با وعده هایش مرا خواب کرد
وقتی چشم گشودم امروز هم گذشته بود
نویسندگان
اینستاگرام طراح سایت : TurkSiam Powered by Bayan