وبلاگ رسمی پارادوکس ترجیحی

ربیع الثانی نه چندان مغرور اومانیستی کمی اگزیستانسیالیستی بیشتر مبتذل

وبلاگ متمایز | Different تبدیل به وبلاگ رسمی قابل ترجح شد

با سلام دوستان عزیز
میخوام بدون مقدمه برم سر اصل مطلب که بنده تمام پست های وبلاگم رو حذف کردم و همچنین اسم و توضیحات وبلاگ رو نیز تغییر دادم و میخوام از اول شروع کنم. یه شروع دوباره . . . (^-^)
و در این میان میخوام بگم: کسانی که میخوان وبلاگم را دنبال کنند ، صد در صد دنبال خواهند شد. و کسانی که دنبال کرده اند و دنبال نشده اند ، لطفا اعلام حضور کنید تا دنبالتون کنم.
و ممنون که تا اینجا حمایتم کردید و ممنون میشم از این به بعد هم حمایتم کنید . . . (^-^)
و یه مورد دیگه که ، دنبال دو تا نویسنده مورد اعتماد هستم. (پست گذار وبلاگ) که با هم همکاری داشته باشیم.
با تشکر فراوان و سپاس

  • ۷۶۳
سیـــــــــــــــــــامک ناهار نخُودِم .
منم بیام

نویسنده خواستی من 1 ماه میتونم موقتا
بعد یه ماه کجا میری . . . ؟؟؟
راستی اگه واقعا خواستی نویسنده شی باید قبلا در مورد یه چیزای صحبت کنیم.
خب! به گول خودت ، مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه
مرررررررررررررررررررررررسی
خب مبارکه:)
ممنون (^-^)
ترجح معنیش چی میشه؟
قابل ترجح ، مانند کلمه متمایز میمونه ، خلاصش متفاوت تر از همیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فردا و دیروز با هم دست به یکی کردند
دیروز با خاطراتش مرا فریب داد
و فردا با وعده هایش مرا خواب کرد
وقتی چشم گشودم امروز هم گذشته بود
نویسندگان
اینستاگرام طراح سایت : TurkSiam Powered by Bayan